Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/d/6/a/intastellarsolutions.com/httpd.www/functions/check_loggin_status.php on line 47 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/d/6/a/intastellarsolutions.com/httpd.www/functions/check_loggin_status.php on line 48 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/d/6/a/intastellarsolutions.com/httpd.www/functions/check_loggin_status.php on line 50 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/d/6/a/intastellarsolutions.com/httpd.www/functions/check_loggin_status.php on line 51 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/d/6/a/intastellarsolutions.com/httpd.www/functions/check_loggin_status.php on line 52 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/d/6/a/intastellarsolutions.com/httpd.www/functions/check_loggin_status.php on line 53 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/d/6/a/intastellarsolutions.com/httpd.www/functions/check_loggin_status.php on line 54

Group | Intastellar Solutions, International

Published by Intastellar Solutions, International

Feature:

Customize

Multilingual & locallisation

Er din hjemmeside i forskellige sprog? Så fortvivl ikke vi har for det også en løsning. Vores banner supporter 3 forskellige sprog, vi understøtter:
Dansk
Tysk
Engelsk
du kan vælge at sætte din foretrukne sprog selv eller lade banneret vælge sproget for dig. Banneret kan finde ud af i hvilket sprog din side er ved hjælp af "lang" attributten. Det gøre vores banner i nu mere variable til webmaster samt deres bruger.

Fuld automatic

Vores banner fungerer fuld automatisk. Hvad betyder det?

Funktionalitet på egen banner

Har du kodet din egen lille informations banner dog vil du ikke bruge din tid til at udvikle hele logikken bag banneret, med at blockere de forskellige scripts?
Så er vores banner den helt rigtige. Efter du har nemlig tilføjet de 6 linjer kode, så kan du tilføje 4 classes til din egen banner og så er funktionaliteten sat på din banner og du skal ikke gøre mere.

En mand selv

Derfor besluttede han selv at sætte sig hen og kode en banner som han selv kunne bruge på sine hjemmeside. Det var samtidligt også en rigtig god læring for ham, efter 1 års kodning af nogle små hjemmesider.

Written by: Felix A. Schultz